  • Data: 2011-10-18 09:43:51
    Temat: Re: Czy panele plastikowe pracują?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Paź, 11:15, ZbyszekZ <z...@g...com> wrote:
    > Wszędzie w poradnikach układania paneli jest aby zostawić szczeliny przy ścianach
    bo "pracują". Rozumiem że drewniane, ale plastikowe też wymagają dylatacji?

    Oczywiscie :) I zrob solidny 1cm lub wiecej jezeli masz te panele
    szeroko polozone - ja mialem najszerzej 5,5mb, zostawilem tak 0,5cm i
    w zime mi sie podniosly w jednym miejscu :) Musialem sciagnac listwy
    przypodlogowe i ciachnac o dodatkowe 0,5cm. Opadly, ulozyly sie i jest
    OK, na szczescie zamkom nic sie nie stalo :)
    pozdr.

    --
    Adam