  • Data: 2009-06-20 15:46:14
    Temat: Re: Czy pospinac rury miedziane z uziemieniem?
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 wrote:
    >Ja akurat zle wspominam moj kontakt z uziemionym
    > kaloryferem z mlodosci i wole zeby zostal elektrycznie obojetny.
    > Kopanie przez wode owszem zdazalo sie, ale bez wiekszych skutkow poza
    > wyczuwaniem tego przez skaleczone miejsca skory, pewnie na szczescie.

    Bo kluczowe jest to, ze szansa na porazenie przez bojler sasiada za
    posrednictwem slupa wody jest znikoma. Znacznie wieksza jest szansa
    zrobienia sobie kuku w swoim domu, gdzie odleglosci sa male, urzadzenia
    pod napieciem w zasiegu reki - a wtedy uziemiony kaloryfer jest
    gwozdziem do trumny.

    Wieslaw