  • Data: 2016-07-23 12:47:47
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1507e084-fe08-4f6c-b513-fb5d08fab01c@go
    oglegroups.com...

    W dniu sobota, 23 lipca 2016 10:53:00 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    >http://www.dailymail.co.uk/news/article-3703705/Maj
    or-police-investigation-way-shots-fired-shopping-cen
    tre-Munich.html

    >"Witnesses said the shopping centre gunman screamed 'I'm German' and
    >'Allahu
    >Akbar' before shooting"

    >Kazdy Niemiec tak krzyczy!

    http://kontakt24.tvn24.pl/mezczyzna-z-plecakiem-na-p
    arkingu-kto-ty-jestes-jestem-niemcem-nagranie-polaka
    ,207733.html

    Nie wiem co każdy niemiec krzyczy, ale niemiecka policja twierdzi, że
    zamachowiec nie był dżihadystą, a chorym psychicznie - czyli coś jak ty.

    kolejny raz leżysz i kwiczysz kretynie