  • Data: 2012-02-13 09:23:27
    Temat: Re: Czy te mrozy w koncu odpuszcza?
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert G" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jh55rh$s45$1@inews.gazeta.pl...
    >U mnie dziś o 4.00 było -28,3 stC 5 m nad gruntem, strona południowa. Z
    >drugiej strony domu na analogowym termometrze coś koło -29 ok 2 m nad
    >gruntem, strona północna.
    >
    > Opału schodzi ciut więcej, niż powinno przy obliczeniowych -20 :-)...

    Miałem wrażenie że coś oszukuje-zawyża termometr. Przeniosłem termistor
    pomiarowy termometru dalej od domu i powiesiłem na krzaczku. No i miałem
    rację teraz jest metr nad gruntem i 2metry od domu.
    Z soboty na niedzielę w nocy wskazywał termometr -28. Dzisiaj nad ranem
    natomiast -21 a w nocy było -24.

    Marek