  • Data: 2010-03-17 08:55:55
    Temat: Re: Czy ten dom jest ok ???
    Od: hephalump <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    XL pisze:

    > I to wg mnie wyklucza ten dom.

    Niekoniecznie. Może jednak w miejscowym planie zagospodarowania jest
    przewidziana budowa wodociągu i kanalizacji w tej wsi. Sprawdzić zawsze
    można, a nawet wypadałoby zajrzeć do planu jeśli planuje się zakup
    nieruchomości.
    Jeśli woda w studni jest dobra, to brak kanalizacji można przeboleć.

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*