  • Data: 2010-03-17 15:44:00
    Temat: Re: Czy ten dom jest ok ???
    Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    w wiadomości:
    c...@c...goo
    glegroups.com,
    kaszpir <k...@t...pl> napisał(a):

    > Zastanawiamy się jednak nad lokalizacją.
    > Jest ona ładna (lasy) ale jeśli chodzi o infranstrukturę to jest
    > tragedia (sklep - 1,5km , szkoła 7,5km , dojazd - tylko PKS i itd).
    > Jako że mamy dwójkę dzieci nie wiem co się zacznie jak zaczną chodzić
    > do szkoły ...

    Będziecie wtedy musieli się bawić w taksówkę - rano dzieci do szkoły (oby na
    wspólną godzinę), po południu przywieźć ze szkoły, zawieźć na jakieś
    dodatkowe zajęcia - z doświadczenia wiem, że w różnych godzinych w różnych
    punktach, co utrudnia logistykę. Potem juz tlko przywieźć z zajęć. Koszmar.

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Człowiek postępuje rozsądnie wtedy i tylko wtedy,
    gdy wszelkie inne możliwości zostały już wyczerpane.