  • Data: 2010-03-17 09:02:37
    Temat: Re: Czy ten dom jest ok ???
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    XL wrote:

    > Szambo - czyli brak perspektyw na wodociąg i kanalizację w przyszłości.

    Nieprawda. Zależy od gminy i motywacji mieszkańców.

    Wieczny stres, żeby nie zuzywać za dużo wody, bo się
    > przepełni, zimą przepełnione może zamarzać (jeśli grunt jest tzw
    > głębokoprzemarzajacy), co poskutkuje wyłączeniem używalności łazienek i
    > kuchni, no i inne takie...

    Też nieprawda. Zamarznąć to może co najwyżej zbyt płytko zakopana rura
    odpływowa.W życiu nie widziałam zamarznietego szamba, a nie raz niewiele mu
    brakowało do poziomu gruntu (zamarzniętego jak najbardziej).
    J.