  • Data: 2010-03-16 20:20:46
    Temat: Re: Czy ten dom jest ok ???
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [cut]
    > Niestety widać że trzeba mieć "chody" i wieć gdzie i komu wręczyć łapówkę
    > bo be tego nic nie da się ...
    >
    > Po tej "nauczce" nie chce się stresować w formalności , załatwianie i itd

    zalatwiam takie sprawy aktualnie dla 3 osob z Torunia i okolic, (pozwolenie
    na budowe wydaje starostwo powiatowe)

    > Obecnie mam mieszkanie. Mieszkanie chce sprzedać , dolożyć resztę kasy (+
    > może jakiś mały kredyt) i zamieszkać w domu ...

    dwie osoby tak buduja, kredyt pod hipoteke mieszkania zeby zbudowac dom a
    potem szybka splata po sprzeday mieszkania.

    [cut]
    > Bo chyba za dom o powierzchni zabudowy 161m2 a powierzchni użytkowej
    > 95,1m2 (nie licząc garazu i kotłowni) + działka 1000m2 te 350tys to nie
    > jest aż tak super dużo ...
    [cut]

    duzo i mowie to jako wykonawca a nie jako budujacy.

    pozdrawiam
    Andrzej
    www.hana.com.pl