  • Data: 2010-03-17 09:40:28
    Temat: Re: Czy ten dom jest ok ???
    Od: kaszpir <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To nie jest developer.

    Wystarczy poczytać :)

    www.setler.pl

    Podpsiuje się umowę. Ceny są podane. Wpłaca się zaliczkę a resztę po
    zakończeniu inwestycji.
    Cena jest określona od razu.

    Zmiana ceny od razu może skutkować rozwiązaniem umowy , czyli zaliczkę
    musi oddać wykonawca.

    To inne pytanie :)

    Powiedzmy że kupiłbym działkę. W tamtej okolicy widzę działki na
    sprzedaż.

    Ile by kosztowało wybudowanie takiego domu jak chce pod "klucz" ;)
    przez Ciebie ...

    Tyle że no właśnie , dla mnie jako klienta to też tylko "wiara" że
    będzie taniej i lepiej niż u innego wykonawcy ...

    HANA napisał(a):
    > U?ytkownik "kaszpir" <k...@t...pl> napisa? w wiadomo?ci
    v.googlegroups.com...