  • Data: 2010-03-17 21:48:22
    Temat: Re: Czy ten dom jest ok ???
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "HANA" <h...@p...onet.pl> wrote in message
    news:hnr4ne$6t6$1@news.onet.pl...

    > kiki daj linka do tych Twoich porad jesli jeszcze sa gdzies na sieci....
    > niech czlowiek poczyta...

    Oni tego nie rozumieją :-) Nawet jakbym miał tamte materiały to co to zmieni
    ? :-)
    Nie posłuchają :-)
    Ja nie pytałem i się wpakowałem ale tysiące innych co to czyta ma szansę :-)

    Niech napalą na maxa w piecu, ile fabryka dała i przy -10 odbióz z kamerą
    termowizyjną. 300-500zł, a można wymusić poprawki przed odbiorem. Później
    już pozamiatane.
    Ile by styropianu nie dali i tak coś źle zrobią.
    Odbiory budynków tylko w zimie przy mocno ujemnej temperaturze po 3 dniach
    palenia w piecu.