  • Data: 2009-01-18 10:31:11
    Temat: Re: Czy to ocieplenie poddasza idzie w dobrym kierunku?
    Od: "kiki" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    "JarekM" <j...@w...pl> wrote in message
    news:gktoau$b54$1@achot.icm.edu.pl...
    > -----------------------------
    > Witam
    > Dzięki naszemu grupowemu koledze Kiki , paragony stają się środkiem
    > płatniczym w budowlance ;-) .. i bardzo dobrze.
    > Może to bezmyślnych zmusi do wysilenia szarych komórek.
    > Niedouczony do samokształcenia i doskonalenia zawodowego, a w każdym
    > razie do rozwoju .

    W budowlance nikomu wierzyć nie można. Teraz pilnuję wszystkiego sam. Ale
    zadałem pytanie ostatnio jak kłaść kafle na podłogówkę i nikt nie odpisał, a
    nie chcę kuć ich i kłaść od nowa.

    Nawet stolarza trzeba pilnować, bo ci później powie, że on tylko
    "produkuje". No więc drzwi zamówione u stolarza, troszkę ich było, zaczęły
    się paczyć. Na szczęście najpierw zamontował 4 sztuki i była przerwa , a
    drzwi się zrobiły w lekkie śmigło. Zacząłem drążyc temat co jest powodem.
    Pytałem gada czemu tak sie dzieje, a on, że tak się zawsze dzieje, bo on
    tylko produkuje, Gadka jak z głupim.

    Ale doszedłem. Zakład stolarski robi klejonkę, deski skleja bokami, i używa
    szerokości jakie popadnie. Okazuje się, że żeby sie drzwi nie paczyły te
    deseczki nie powinny być szersze niż 10cm, a najlepiej między 3 a 4 cale.
    Tak wyczytałem na amerykańskim forum gdzieś kiedyć. A u mnie deseczki były i
    15cm i następna 8cm i następna znowu 13cm jakby robił to ze śmieci.
    Kazałem mu z tym wypierdalać, bo nie zapłaciłem mu za tamte 4szt i
    powiedziałem, że jak sie nie zna to niech nie wykonuje tego zawodu. Drzwi
    mam od innego, a tamte wystawiłem na zewnątrz żeby sobie zabrał. I zabrał
    pewnego dnia jak przyjechał sie odgrażać. Poprosiłem go tylko o papiery
    świadczące o kwalifikacjach zawodowych, szkoła czy mistrzowskie. I tyle go
    było widać. Zasłaniał się 15 letnim prowadzeniem warsztatu stolarsiego.