  • Data: 2009-01-18 21:36:29
    Temat: Re: Czy to ocieplenie poddasza idzie w dobrym kierunku?
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <...@...c> napisał w wiadomości
    news:gkuvjc$b8i$1@opal.futuro.pl...

    > Na kamerze termowizyjnej wygląda to tak:
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2430d3cea88925c2
    .html
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/76c6ca769590655d
    .html
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ec4d1a3e56161930
    .html

> [...]
    >
    > Musisz im nakazać to poprawić i to koniecznie !
    >
    > Jeszcze na koniec uczulam cię co do uszczelnienia płyt KG przy ścianach
    > czy to skosów czy sufitu. Chodzi o miejsca gdzie płyty dochodzą
    > prostopadle do muru.
    > Musisz wymagać od robotników aby wewnątrz wstrzyknęli akrylu między płytę,
    > a stelaż i ścianę. Może być piana byle zatkać dziury dla strug powietrza,
    > które się przeciska każdymi kanałami. Przy ścianach położenie akrylu po
    > płytach czy zaszpachlowanie od zewnątrz już mało daje. Trzeba to
    > uszczelnić ale elastycznie w trakcie zakładania płyt.

    kolejny dowod na to ze lepiej wtloczyc scinki welny powietrzem lub ekofiber.
    Odpada problem debilizmu roboli.
    Obecnie mam ten problem o ktorym wyzezj wspomniales. Mam szczeline miedzy
    izolacja a plyta g-k na grubosci profila.
    Osobiscie myslalem ze moze zostac gdyz program OZC nie uwzglednil tej
    szczeliny jako problem i zachowal sie obliczajac start ciepla jakby jej
    wogole nie bylo.
    Jakze sie mylilem. Teraz bede musial wtlaczac cosik w ta szczeline. Mam
    nadzieje ze uratuje to sparawe.

    Dzieki kiki za potwierdzenie ze problem lezy w szczelinie powietrznej,