  • Data: 2013-03-13 10:38:29
    Temat: Re: Czy warto dzi si budowa ?
    Od: "Adams" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:6c74fe07-46a1-4d70-91d8-24e523fd05bf@googlegrou
    ps.com...
    Czesc ;-)

    Na wstepie sie zapytam co ku..wna ma byc :D
    Chwalisz sie, zalisz czy jak ......

    >Mieszkam w Łodzi w centrum w prywatnej kamienicy. Mieszkanie ma 80 m2. Jak dzieci
    dorosły to te 80
    >metrów to akurat w sam raz na 2 osoby.
    >Goły czynsz ( bez wody i śmieci) to ok 400 złotych. Nie ograniczam sobie jazdy
    samochodem.
    >Na paliwo wydaję góra 400 złotych na miesiąc. Żeby móc uprawiać hobby wynająłem w
    starej fabryce za
    >250 złotych całkiem spore pomieszczenie.
    >W kinie jestem ze dwa razy w miesiącu i oglądałem chyba wszystkie sztuki jakie mnie
    interesowały i
> [...]

    Nooo Commmments a na dodatek kupil se aparat za 5.5tys, noz ja to pierdole

    No popatrz
    a ja kupilem wlasnie drugie auto coby druga polowka mogla sobie pomykac kiedy chce i
    gdzie chce
    do teatru czy do kina, ze mna i beze mnie, z dziecmi albo i bez ale nie chce jezdzic
    bo nie lubi itp
    itd :-)

    To kwestia podejscia do zycia kogutek a nie mozliwosci finansowych.

    Adams