  • Data: 2013-03-13 12:30:22
    Temat: Re: Czy warto dzi si budowa ?
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-13 12:16, k...@g...com pisze:

    > To daje za 1000m2 100 tysięcy. Doliczyć jakieś opłaty bo na pewno się pojawią i
    okaże się że niewiele się pomyliłem. Po rozliczeniu na 40 lat koszt amortyzacji
    działki wyniesie 60 złotych miesięcznie. Błąd mniejszy niż 10%, według mnie
    dopuszczalny. Pomiędzy daje się kupić a ile normalnie trzeba zapłacić jest spora
    różnica. Nie wszyscy mają szczęście do tanich zakupów. Przy wyliczeniu jakie
    zastosowałem okazje nie wchodzą w grę.

    Ty stosujesz jakąś dziwną matematykę, zaiste.