  • Data: 2013-03-19 17:10:13
    Temat: Re: Czy warto dzi si budowa ?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 19 marca 2013 15:27:44 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:

    > bo w Łodzi jest nadmiar mieszkań. O czym to świadczy. Zupełnie o niczym. To że z
    cenami naciągasz też o niczym nie świadczy. Wychodzi ze dom tam gdzie mieszkasz
    kosztuje pół miliona. Jak masz 35 lat to zostało Ci jeszcze drugie

    Naciagam tj? Bo sam nie wiem - naciagam w dol czy w gore? Pisze jak bylo / jest, bez
    zadnego naciagania :)

    [...]
    własnym domu, mnie ok 340zł. To oczywiście goły czynsz bez wody, ogrzewania, prądu,
    smieci. Za 35 lat wartością całości będzie wartość działki. Kapitał

    Jestes pewien? Bo u mnie w miescie hitem sa domy przedwojenne - schodza na pniu po
    300-350 tys pln (kompletnie do remontu - w zyciu bym takiego nie kupil ;) A dzialki
    na pewno tyle nie sa warte :)

    > Istotne w życiu jest jego bezbolesne przeżycie. A nie rzucanie się na coś co jest
    na granicy możliwości finansowych.

    A kto pisal ze moje czy innych domy sa dostepne na granicy mozliwosci finansowych ?
    :)

    Reszty nie komentuje - po prostu mamy inne zdania, Ty lubisz mieszkac w wynajetych
    klitkach, ja lubie latem pobawic sie z psem w swoim ogrodku i jesc upieczone kanie z
    wlasnego lasu - kazdy ma co chce i o to w zyciu chodzi ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.