    From: Marek <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czy wykładzinę PCV mogę kleić na klej do kafelek?
    Date: Fri, 25 May 2012 07:55:32 -0700 (PDT)

    On May 25, 9:22 am, Marcin N <m...@o...pl> wrote:
    > Został mi worek kleju do kafli.
    >
    > Planuję na balkonie przykleić wykładzinę elastyczną (zdaję sobie sprawę,
    > że zapewne po kilku latach będzie do wywalenia).
    >
    > Czy do klejenia mogę użyć tego kleju do kafli? Wykładziną ma być
    > przyklejona do betonu.

    Kiedys, gdy jeszcze w Polsce nie bylo klejow do wykladzin, to
    "fachowcy" mieszali cement z lateksem i tym przyklejali plytki PCV.
    Po latach, nie mozna bylo tego cholerstwa usunac - tak trzymalo.

    Teraz, sa kleje do wykladzin, ale one nie sa odporne na mroz, wiec na
    balkonie nie beda trzymaly.

    Z klejem do kafli bedziesz mial klopot, bo on nie klei, tylko wiaze w
    nim cement. Ciezko bedzie przycisnac wykladzine na calej powierzchni,
    az cement zwiaze.

    Najlepszym rozwiazaniem bylby klej kontaktowy, ale jego zastosowanie
    do wykladzin, wymaga fachowej wiedzy.