eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzy wyrazic zgode na udospętnienie nieruchomosci/działki w celu podłaczenia przyłacza kanalizacji sanitarnej? › Re: Czy wyrazic zgode na udospętnienie nieruchomosci/działki w celu podłaczenia przyłacza kanalizacji sanitarnej?
  • Data: 2013-05-20 12:19:33
    Temat: Re: Czy wyrazic zgode na udospętnienie nieruchomosci/działki w celu podłaczenia przyłacza kanalizacji sanitarnej?
    Od: "mcs" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "woksal" <r...@r...com> napisał w wiadomości
    news:5198f51f$0$26695$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam
    > Prze moją działkę biegnie kanalizacja gminna, jedna z głównych nitek
    > wzdłuż osiedla domków przy ulicy.Na każdej działce jest studzienka do
    > której są podłączone odprowadzenia ścieków z poszczególnych posesji. Taka
    > jest też na mojej działce. I do niej się chce się podłączyć inwestor. W
    > tym celu musi zrobić podkop pod ulicą (droga krajowa) oraz zniszczyć wjazd
    > z ulicy na moją działkę pokryty polbrukiem (około 5m bieżących) oraz
    > wykonać wykop na mojej działce około 20 m bieżących droga nieutwardzona (w
> [...]

    Jakieś dziwne te zależnośći, albo Ty czegoś nie wiesz.
    Główna rura kanalizacyjna przechodzi przez Twoja działkę i nie masz zapisu o
    służebności w AN?
    Dziwne.
    Zazwyczaj też (nie wiem czy przypadkiem nie obligatoryjnie) cała
    infrastruktura kanalizacyjna do pierwszej rewizji na terenie prywatnym jest
    własnością wodociągów. Dlatego wymagają zazwyczaj, żeby takowa była nie
    dalej niż metr-dwa od granicy działki. A u Ciebie około 20m?
    Warunki przyłaczenia miałeś wydane?
    Coś tu nie pasuje...

    mcs