eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzy wyrazic zgode na udospętnienie nieruchomosci/działki w celu podłaczenia przyłacza kanalizacji sanitarnej? › Re: Czy wyrazic zgode na udospętnienie nieruchomosci/działki w celu podłaczenia przyłacza kanalizacji sanitarnej?
    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czy wyrazic zgode na udospętnienie nieruchomosci/działki w celu
    podłaczenia przyłacza kanalizacji sanitarnej?
    Date: Fri, 24 May 2013 15:55:36 +0200
    <3...@g...com>
    <knhtcg$pps$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <kni1k9$u2s$1@node2.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <kniasp$li2$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <knig3k$d0r$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <knkm3i$38q$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>

    oglegroups.com...

    > Ale do czego stacj� do budynku kt�ry ju� mia� PnB? Co� mieszasz.
    > Aby dostaďż˝ PnB trzeba mieďż˝ zapewnienie dostaw.

    > odbiorca występuje do energetyki o warunki przyłączenia swojego przyszłego
    > budynku mieszkalnego/innego, po ich wydaniu zawiera z energetyką stoswną
    > umowę o
    > przyłaczenie. Żadnego projektu zasilania tego budynku jeszcze nie ma (ani
    > żadnych zgód właścicieli gruntów). Odbiorca na podstawie zawartej umowy z
    > energetyką może
    > dostac PnB swojego budynku. Nadal projektu zasilania nie ma bo to sprawa
> [...]

    No właśnie o to chodzi - "bo to sprawa energetyki niezależna od PnB
    odbiorcy". Czyli to nie inwestor prosi się właścicieli gruntów tylko
    właściciel sieci. O tym od początku pisałem. A skoro inwestor ma się
    podłączyć do jakiejś studzienki to znaczy że właściciel sieci tak mu kazał
    ergo wcześniej uzyskał odpowiednią zgodę.

    Pozdrawiam
    Ergie