eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzy wyrazic zgode na udospętnienie nieruchomosci/działki w celu podłaczenia przyłacza kanalizacji sanitarnej? › Re: Czy wyrazic zgode na udospętnienie nieruchomosci/działki w celu podłaczenia przyłacza kanalizacji sanitarnej?
    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czy wyrazic zgode na udospętnienie nieruchomosci/działki w celu
    podłaczenia przyłacza kanalizacji sanitarnej?
    Date: Tue, 28 May 2013 12:40:51 +0200
    <f...@g...com>
    <kniasp$li2$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <knig3k$d0r$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <knkm3i$38q$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <knnrh1$la3$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <knviss$7t4$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>

    oglegroups.com...

    > TAK TAK TAK :-) Własnie tak jest.
    > Energetyka dała zapewnienie mocy, i je zrealizuje w ten czy inny sposób.
    > Brak zgody to nie twoje zmartwienie tylko energetyki - jesli jest taki
    > problem projektant występuje o zmiane warunków przyłaczenia z argumentacją
    > np brak zgody
    > właściceli i dostanie inne warunki z dostępem z innego miejsca.
    > Odbiorca ma dostac prąd w granicy posesji i guzik go obchodzi jak
    > energetyka to zrealizuje.

    No to o tym pisze od początku, że to nie problem inwestora.

> [...]
    > zgody, uzyskuje je np. płacąc odszkodowanie i w koncu te warunki klientowi
    > wydaje. Wg ciebie tak jest.
    > Ale przecież klient wcale nie ma obowiązku na te warunki sie zdecydować i
    > podpisać załączoną do nich umowy. Czyli co - energetyka płaci
    > odszkodowania a potem do
    > inwestycji nie dochodzi?

    > A klient ma upatrzone 3 działki i do każdej występuje o warunki
    > przyłączenia -ma takie prawo, nie musi być włascicelem nieruchomości. Kupi
    > tylko jedną - a energetyka ma
    > uzyskac zgody na trzy inwestycje? To sie kupy nie trzyma.

    W sytuacji gdy chodzi o budowę gdzieś w polu masz rację, co do kolejności.
    Przerabiałem to kilka razy na terenach bez MPZP, ale na terenach
    zurbanizowanych sprawa wygląda tak, że jak się podłącza pierwszego i trzeba
    do niego pociągnąć linię napowietrzną i na jego działce jest słup to
    przynajmniej na śląsku ten pierwszy podłączany musi wyrazić zgodę na
    podpięcie następnych do jego słupa inaczej nie dostanie prądu. Więc jak chce
    się budować następny to dostaje informację że ma się podłączyć do słupa o
    numerze X (inna sprawa że wielu ludziom niewiele taki numer mówi).

    Skoro inwestor dostał polecenie wpiąć się do studzienki numer X to znaczy że
    wszelkie formalności już zostały załatwione.

    Pozdrawiam
    Ergie