  • Data: 2016-03-09 12:18:01
    Temat: Re: Czy zwarcie różnicówki jest bolesne?
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Budyń wrote:

> [...]
    lodzkiej. Wynika to ponoc z tego ze impulsy nerwowe sa wolniejsze od wyskoczenia
    roznicowki.

    > buahahaha, no to zrób próbę na sobie :) A mogło być tak ze 25mA trzymało zwierzaka
    dłuższą chwilę, a różnicówka wybiła dopiero gdy przekroczyło 30. A 25mA tu czuć jak
    cholera :)

    to może napraw sobie te różnicówki?
    Bo ja parę razy je wywaliłem dotykając.
    Nawet nie zdążyłbym zauważyć gdyby nie wywaliło światła

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?