  • Data: 2009-04-04 10:14:02
    Temat: Re: Czym odgrzybic mieszkanie
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Falisty pisze:
    > Witam.
    > Pojawiły mi się grzybki w mieszkaniu. Jakie środki możecie mi polecić,
    > by w miarę skutecznie powalczyć?

    Jakiś stary budowlaniec kiedyś mi powiedział, ze zwalczył
    zagrzybienie ścian... czosnkiem. Niestety, nie pamiętam jaka
    była technologia nakładania tego czosnku - rozmawiałem z nim
    z 15 lat temu. Na pewno zdrowsze rozwiązanie od dowolnej chemi.
    Najpierw jednak trzeba usunąć przyczynę zagrzybienia (jakaś
    wilgoć w ścianie?, może pęknięcie; niestety, pewnie się z tego
    kroi jakiś remont), dopiero potem zwalczać.

    Pozdr,
    --
    ŁK