  • Data: 2010-01-20 20:05:21
    Temat: Re: Czym ogrzac 600m2 powierzchni???
    Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam.
    > Jestem na etapie projektu domu weselnego. Powierzchnia ok 600m2 w tym
    > sala1 - 300m2, sala2 - 60m2, pokoje "hotelowe" 60m2, zaplecze 100m2,
    > piwnica-100m2.

    Piwnica - trzeba grzac ?
    Zaplecze: jesli w tym kuchnie to sporo podczas prac przygotowan podniesie
    sie temperatura z samej pracy kuchni. Dodatkowo - instalacja CO na wegiel.
    Tu akurat grzejniki.
    Pokoje hotelowe: instalacja CO na wegiel, obwod osobny. Grzejniki.
    Sala2 - instalacja CO na wegiel plus klima z funkcja grzania. Grzejniki.
    Sala1 - klima + zainstalowano trzy duze nagrzewnice spięte z CO (takie z
    wentylatorami) plus wiem ze wstepnie przed imprezami nagrzewaja cala sale
    dodatkowo nagrzewnicami gazowymi jesli zachodzi taka potrzeba.

    Cala instalacje CO zasila jeden kociol z podajnikiem, nagrzewnice duzej sali
    zasila osobny stary kociol ktory juz tam byl (bez podajnika, duzy zasypowy,
    cos w rodzaju "miałowca") i pewnie czekaja az padnie bo szkoda wyrzucic - a
    "pali wszystko".

    > Na działce nie ma gazu. Energia el. przydzial 40 kWh (na wiecej nie ma
    > szans).
    > Budynek bedzie funkcjonowal 3 dni w tygodniu. Pozostale dni tylko
    > podtrzymanie.

    Ten lokal ktory opisuje dziala 4 dni w tygodniu (piatek/sobota/niedziela
    plus kuchnia/zaplecze start od czwartku).

    > Jak tez ogrzac wode do cwu?

    pokoje noclegowe dla gosci maja przeplywowe podgrzewacze, na wejsciu
    podpieta jest ciepla woda z bojlera. kuchnia: woda z bojlera.

    > Dziekuje za porady!

    Ta calosc to opis lokalu kumpla. Nie wiem czy ma to dobrze zrobione czy
    zle - ale nie narzeka.
    Gosc napewno nie zatrudnia palacza do obslugi calego ustrojostwa -
    przynajmniej nigdy bedac tam przed imprezami czy na imprezach nie spotkalem
    tam takiego (choc na zapleczu bywalem).

    Pozdrawiam

    Kane