  • Data: 2015-09-30 10:01:09
    Temat: Re: Czym przykleić styropian do skrzynki rolety?
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-28 o 21:41, Frez pisze:
    > Ruszyłem z ociepleniem, od montażu okien minęło już kilka lat.Skrzynki
    > rolet są pod nadprożami, trzeba je zlicować z ociepleniem, czyli
    > 3cm+10cm i git.
    > Czym przylepić owe 3cm?
    > Jakiś klej styropian<->gładkie pcw? Stwierdziłem,że stara pianka użyta
    > do uszczelnień po kilku latach dość dobrze odłazi od ram okien (mimo,że
    > jej UV nie naruszyło)Zatem odpada.
    > Przykręcić kawałki płyt GK do skrzynki i na to klasyczną metodą styro?
    A że tak zapytam: a jak się coś w rolecie zepsuje, to jak się dostaniesz
    bez rujnowania ocieplenia. Ja mam wprawdzie tylko 2 rolety od 5 lat i
    jak dotąd była 2 razy potrzeba grzebania w mechaniźmie, który się
    zablokował.
    Jacek
    PS
    a koniecznie musisz kleić? Nie można złapać styropianu do obudowy wkrętem?