  • Data: 2015-09-30 13:07:16
    Temat: Re: Czym przykleić styropian do skrzynki rolety?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 30 września 2015 12:20:40 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > 4800 (godzin) * 0,35 * 150 * 17 = 4284000Wh = 4284kWh. Dla gazu po 0,25 =
    > 1000 pln. Dla wegla 500 pln. No inaczej nie wyjdzie :-)
    Ot właśnie że nie. Praktycznie nie zauważył różnic w rachunkach. Pamiętaj że dom to
    nie tylko ściany to również okna drzwi dach itp

    > Nie piszemy tu jednak o mostku 0,5cm2 tylko o prawie 3,5m2 :-)
    Jeśli za kaseta na rolete nic nie ma to ok, ale przeważnie jakas sciana czy inne
    nadproże jest
    Nie znam się ale wg mnie bez sensu jest montować kasetę na oknie pod nadrpożem. Wtedy
    faktycznie w tym miejscu tylko blaszana puszka to i termicznie lipa. Ale ktoś tak
    montuje?
    Przeciez to i w chałupie słychać by było pracę mechanizmu itp.