  • Data: 2015-09-30 12:21:43
    Temat: Re: Czym przykleić styropian do skrzynki rolety?
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-30 o 11:48, Kris pisze:
    > Więc sorry ale nijak nie pasuje mi że mostek termiczny za roletami to koszt
    200-300zł rocznie.
    > I tylko tego się czepiam. Bo jak jest możliwość to ocieplić to oczywiście
    docieplać. Ale też bez jaj z tymi mostkami.

    A z tym to się akurat w pełni zgadzam. Kiedyś początkowo też jak
    zacząłem czytać na muratorze to się za głowę chwytałem i kombinowałem
    jak koń pod górkę z tymi mostkami. A teraz... sorry, ale czasem gra nie
    warta świeczki, bo człowiek się nakombinuje, a ostatecznie na tą
    izolację i patenty wyda więcej niż mu ten mostek przez 10-20 lat kosztów
    narobi...

    > Chyba tez na forum muratora widziałem że ktoś bawił się w zagłębianie kołków
    plastykowych w styropianie i wklejanie tam styropianowych okrągłych zaślepek bo taki
    kołek to tez mostek.
    > Mniejsza o to po kiego kołki na porterówce ale bawić się jeszcze w ich zaślepianie?

    A to akurat mam zrobione :]
    Ale nie, że był to jakiś mój kaprys tylko moja ekipa po prostu w
    standardzie tak robi, a na kołki upierał się sam szefo, bo powiedział,
    że przynajmniej po jednym-dwa kołki na płytę chciałby dać, żeby mieć
    pewność, że nie będzie tu musiał wracać więcej. Ja się jak najbardziej
    zgodziłem, zwłaszcza, jak się okazało, że te kołki właśnie takie
    izolowane jeszcze. Są do tego gotowe styropianowe "talerzyki" i tak samo
    maszynę to robienia otworów pod to mieli. Więc generalnie szybko szło.

    Pzdr
    --
    /__/_* /