  • Data: 2021-03-14 11:58:33
    Temat: Re: Czym się grzać....jak nie gazem?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    14 Mar 2021 08:59:59 GMT, Budzik

    > To taka najtansza chyba...
    > whattomine zobacz

    45 tys. zł to najtańsza? ;)

    > Ale to sie bedzie coś zmieniac bo obecnie jedna z najpopularniejszych
    > do kopania krypto czyli eth ma przechodzic z proof ofwork na
    > proofofstake - i teoretycznie kopanie ma sie skonczyc.

    Z tego co czytałem portfel jest ograniczony więc kopać będzie się cały czas
    wolniej. Dlatego mówię, jeśli taka kopara miałaby być przeznaczona do
    ogrzewania CO i CWU a przy okazji kopania, to tak. Ale w drugą stronę to
    mało bezpieczne, szczególnie że trzeba to cyklicznie wymieniać.

    Ogólnie szkoda że takich rozwiązań rozproszonych obliczeń (vide kiedyś
    SETI) nie stosuje się do poważniejszych zastosowań niż po prostu pompowanie
    takiej bańki spekulacyjnej. Zamiast stawiać superkomputery i grzać
    atmosferę możnaby tymi obliczeniami grzać domy...

    --
    Pozdor
    Myjk