  • Data: 2021-03-14 14:59:59
    Temat: Re: Czym się grzać....jak nie gazem?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > 45 tys. zł to najtańsza? ;)

    Pisałes o 12 tysiaceach, wiec myslałem ze coś takiego ma.
    Za 45 to juz kawał sprzetu.

    > Z tego co czytałem portfel jest ograniczony więc kopać będzie się
    > cały czas wolniej. Dlatego mówię, jeśli taka kopara miałaby być
    > przeznaczona do ogrzewania CO i CWU a przy okazji kopania, to tak.
    > Ale w drugą stronę to mało bezpieczne, szczególnie że trzeba to
    > cyklicznie wymieniać.

    O, to róznie, BTC jest ograniczony do 21mln i w wiekszosci wydobyty
    juz.
    Ale juz drugi, najpopularniejszy, czyli ETH nie ma górnej granicy.

    > Ogólnie szkoda że takich rozwiązań rozproszonych obliczeń (vide
    > kiedyś SETI) nie stosuje się do poważniejszych zastosowań niż po
    > prostu pompowanie takiej bańki spekulacyjnej. Zamiast stawiać
    > superkomputery i grzać atmosferę możnaby tymi obliczeniami grzać
    > domy...

    Tu raczej kwestia rozproszenia danych niz rozproszenia obliczeń.
    A czy to banka - sam nie wiem - mowia tak od lat a BTC własnie kolejne
    ATH :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.