    From: "Kane" <k...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czym sterowany jest rekuperator ?
    Date: Thu, 26 Nov 2009 05:18:16 +0100

    > Tak przy okazji tematów o wentylacji, naszło mnie,
    > jakie sterowanie macie podłączone do swoich rekuperatorów.

    W kwesti wydajnosci: reczne, potencjometr

    > Jak to wygląda w praktyce ?
    > Jest jakas automatyka ?

    Ja mam automatyke tylko w zakresie bypassu do ominiecia rekuperatora
    dla pewnych temperatur powietrza zewnetrznego.

    > Czy steruje nim np. czujnik tlenu w powietrzu ?
    > (ew. czujnik dwutlenu węgla) ?
    > Jeden ? (czy np. w każdym wentylowanym pomieszczeniu?)
    > A może czujnik wilgotności powietrza ?

    Jak juz to raczej wilgotnosci, o lokalizacji to trzeba by pomyslec ;)

    > Czy po prostu wrzuca się "1 bieg"... jak za duszno
    > to "2 bieg"... itd

    Ja tak ustawie, doswiadczalnie okresle minimalny poziom dla ktorego "jest
    ok'", porownam z normą i cos tam wyjdzie. Wydajnosc wentylatorow znam takze
    gdzies sie to musi spotkac. Naszczescie nie mam biegów tylko po prostu
    potencjometr (plynna regulacja).

    Pozdrawiam

    Kane