  • Data: 2009-11-30 20:18:17
    Temat: Re: Czym sterowany jest rekuperator ?
    Od: robertr <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Lis, 16:01, "Papa Smurfs" <P...@z...eu> wrote:

    > jakiw wymogi?:O) czy ty nie wiesz że u nas wymyślaniem tych wymowuf i ich
    > przestrzeganiem zajmują się komusze przygłupy bez szkoły?:O)
    >
    > dla przykładu weź jakąkolwiek wentylację grawitacyjną, to tam masz przepływy
    > od zera aż do przeciągu, w zależności od warunków poogdowych, i co
    > przychodzi ci ktoś do domu sprawdzać jaką masz wymianę powietrza, nie
    > rozśmieszaj człowieku, z wentylacją mehaniczną masz podobnie, tylko nie
    > zależy to od pogody a od prądu, lub jego braku:O)
    >
    > wiedz że człowiek w budynku zużywa przeciętnie  nie więcej niż 1m^3
    > powietrza na godzinę?:O)
> [...]

    Żeby utrzymać zawartość CO2 na zadawalającym poziomie potrzebna jest
    wymiana powietrza na poziomie 15 - 50 m3/h na przebywającą osobę w
    zależności od aktywności fizycznej mieszkańców np. czy śpią czy
    biegaja po schodach.
    Natomiast świeżo zbudowany dom jest zwyczaj z maksymalnie zaczadzony
    wszelkimi rakotwórczymi pozostałościami po materiałach budowlanych,
    czy nowych meblach. Z tego względu wentylacja przez pierwsze dwa lata
    na maxa !!!
    pozdr