  • Data: 2009-11-30 23:35:13
    Temat: Re: Czym sterowany jest rekuperator ?
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja poki co spuszcze rurke kanalizacyjna pietro nizej, wprost do
    > garazowego zlewu :) Co tam by mialo smierdziec? To czysta woda :)

    chodzi o ewentualne przedostawanie się zapaszków z kanalizy do
    rekuperatora, który to później na salony rozprowadzi, jeśli rurkę od
    skroplin wepniemy w kanalizację. Ja wiem, że są syfony, ale zawsze
    ciśnienie może syfon opróżni, a latem wyschnie, bo nie ma skraplania,
    a może te syfony działają jakoś inaczej? na sucho?
    pozdrawiam
    s_13