  • Data: 2018-09-28 13:18:04
    Temat: Re: Czym zabezpieczyć więźbę?
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    > można mieć cały worek 15kg sody kaustycznej, który starczy na wiele lat. :)
    Wiem., o co Ci chodzi, ale przykład jest niekoniecznie trafiony.Akurat ługu
    sodowego nie chcę mieć w domu więcej niż potrzeba do roboty.Rozpuści wszystko
    - zresztą wiesz.Więc wolę kupić Kreta czasami.Tak samo jest z wieloma
    chemikaliami.Co z tego, że potrzebuję 5 gram, jeśli muszę kupić kilogram?
    Ale idea jest słuszna.Często warto pomyśleć zanim coś się kupi.Czasem kilka razy
    pomyśleć.
    Ale- trzeba mieć trochę wiadomości i poukładać co trzeba popytać ludzi.To właśnie
    idea takich forów jak to .
    A z drugiej strony to normalne, że droższe lepiej działa.
    Sprawdż, w każdej dziedzinie to działa.Stąd Zenek pokazał przykład.