    From: "PC" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czym zaimpregnować drewniane stopnie w ogrodzie
    Date: Wed, 29 Jul 2009 08:50:58 +0200

    Kiedyś kupiłem w OBI preparat na bazie wosków do impregnacji drewna na
    kompostownik. To kiedyś to było ponad 5 lat temu. Ostatnio przerabiałem ten
    sam kompostownik bo zrobił się za mały i muszę powiedzieć, że deski, belki i
    inne elementy, nawet te zakopane w ziemi, są w stanie idealnym. Ten preparat
    sprzedają w pojemnikach jak płyn do spryskiwacza tylko czarnych. Są różne
    kolory do wyboru. Niestety jak to wosk, po kilku warstwach tworzy wyczuwalną
    powłokę. Nie wiem czy nie będzie ona śliska.

    PC