  • Data: 2009-07-14 05:53:30
    Temat: Re: Czym zasłonić wnękę?
    Od: Dominik & Co <D...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    Pooh napisał(a):

    > No to masz problem z głowy. Część bliżej ściany na sztywno zatkać płytą
    > meblową a tę z przodu zrobić otwieraną.

    Na dole są wodomierze (dolna półka jest wyjmowana), na górze gazomierz.
    Obawiam się, że dostęp musi być do całości. Chyba, że przeniesiemy wodomierze
    wyżej (administracja: "można, za stosowną cołaską").

    > Ewentualnie tutaj walnąć jakąś większą szafkę i dostęp do wnęki z szafki.
    > Oczywiście należy zapewnić wentylację skoro jest tam gaz.

    Pewnie faktycznie będzie to robił gość od mebli (i tak mebelki na zamówienie),
    więc coś będzie kombinował- albo szafka, albo jakieś zamykanko (może drzwi
    harmonijkowe?) pod kolor/fakturę mebli.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP