    From: Trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czynsz
    Date: Wed, 27 Dec 2023 10:59:13 +0100

    W dniu 26.12.2023 o 11:45, Kris pisze:
    > Bardzo ważne
    > Bo można wtedy dokładnie policzyć ile wyjdzie dla 3 osób.
    > Chcesz wydać reklamówkę kasy na mieszkanie to ta jedna z podstawowych rzeczy(
    decyzja o opłatach) powinieneś mieć i jak sam nie ogarniasz o co tam biega to wrzuć
    tu to.policzymt

    Nie mam pojęcia jak to jest obliczane, od osoby czy są jakieś liczniki.
    Tzn śmieci to na pewno od osoby, ale co do ogrzewania i ciepłej wody to
    juz chyba jakieś inne zasady?
    Oczywiście przed potencjalnym zakupem zapoznam się z tym dokładnie,
    pytanie na grupie to tylko takie wstępne zasięgnięcie języka od tych co
    się w tych sprawach orientują.