  • Data: 2014-10-22 08:39:19
    Temat: Re: Czyszczenie komina przez kominiarza
    Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aleksander" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    "Adam" wrote in message
    ps.com...

    >I nie dodaję że "nie wyobrażam sobie jak można w własnej woli mieszkac..."
    >... albo też - "... że pewnie tylko za pracą..."

    Po mojemu jakis procent ludzi po prostu musi zyc w warunkach w ktorych
    wyrosli, niektorzy nawet nie chca opusczac rodzinnej miejscowowsci, osiedla
    czy ulicy, i po osiagnieciu doroslosci przenosza sie np. blok dalej.

    Po prostu tak juz jest. Reszta to tylko racjonalizacja i zaklinanie
    rzeczywistosci.

    Niedawno robione na szersza skale badania DNA wykazaly, ze z duzym
    prawdopodobienswtem mozna okreslic region z dokladnoscia do okolo 100km skad
    pochodzi dany czlowiek. Dopoki warunki ekonomiczne nie zmuszaja do
    mobilnosci to jej nie ma.