  • Data: 2014-10-22 14:10:13
    Temat: Re: Czyszczenie komina przez kominiarza
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    k...@g...com wrote:

    > wegetuję na siedemdziesięciu ośmiu metrach kwadratowych + 12 m2 komórki. Płace za
    taką wegetację 470 zł/ miesiąc. To nie jest największe mieszkanie w kamienicy w
    której mieszkam. Możesz podać wysokość raty kredytu hipotecznego w wysokości 100
    tysięcy spłacanego przez 30 lat, oprocentowanego 4%. Mnie wychodzi że to 480 złotych
    miesięcznie. I oddaje się prawie dwa razy tyle co wzięte. Chciałby jeszcze poznać
    twoje zdanie na temat czy kredyt w wysokości 100 tysięcy to duży czy mały kredyt w
    przypadku budowy domu.

    zapomiałeś tylko dodać, zę jak będziesz chciał zmienić to będziesz dalej
    płacił a on sobie sprzeda dom i będzie miał na nowy :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?