  • Data: 2014-10-22 14:24:10
    Temat: Re: Czyszczenie komina przez kominiarza
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 22 października 2014 14:10:19 UTC+2 użytkownik masti napisał:
> [...]
    taką wegetację 470 zł/ miesiąc. To nie jest największe mieszkanie w kamienicy w
    której mieszkam. Możesz podać wysokość raty kredytu hipotecznego w wysokości 100
    tysięcy spłacanego przez 30 lat, oprocentowanego 4%. Mnie wychodzi że to 480 złotych
    miesięcznie. I oddaje się prawie dwa razy tyle co wzięte. Chciałby jeszcze poznać
    twoje zdanie na temat czy kredyt w wysokości 100 tysięcy to duży czy mały kredyt w
    przypadku budowy domu.

    > zapomiałeś tylko dodać, zę jak będziesz chciał zmienić to będziesz dalej
    >
    > płacił a on sobie sprzeda dom i będzie miał na nowy :)
    >

    > --
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Jasne. Zwłaszcza jak wejdzie podatek katastralny to od razu wszystkie nieruchomości
    zdrożeją. W prawie całej Polsce budowa domu żeby go sprzedać nie przynosi zysku. Domy
    przestały być lokatą kapitału a stały się rzeczami tracącymi z czasem na wartości.
    Dużo tracącymi na wartości. Za trzydzieści lat dojdzie do sytuacji że dzisiaj
    stawiany dom będzie można sprzedać za wartość działki. Oczywiście nie w całej Polsce.
    Pozostaną miejsca gdzie tradycyjnie nieruchomości utrzymają wartość ze względu na
    ceny ziemi.