  • Data: 2014-10-23 16:36:32
    Temat: Re: Czyszczenie komina przez kominiarza
    Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Jeśli spodziewanie się odpowiedzi na proste pytanie na grupie _dyskusyjnej_
    >nazywasz presją to masz kilka możliwości:
    >1. Kupić sobie słownik i dalej trolować z użyciem słów które rozumiesz.
    >Dalej merytorycznie będzie to dno, ale przynajmniej językowo poprawnie.
    >2. Iść do psychologa aby Ci wytłumaczył, że to że ktoś pyta podczas
    >dyskusji to jest coś normalnego i że jak się palnęło bzdurę to nie jest
    >wielkim wstydem się do niej przyznać.
    >3. Dorosnąć, zebrać się na odwagę i zachować jak mężczyzna - czyli przyznać
    >do palnięcia bzdury bez pokrycia.

    Podsumowując - nieźle jesteś pierdolnięty, że Ci się tak chce :-)

    Tak, wiem, chodzi o wirtualną siłę społecznego nacisku, której - zasmucę
    cię - tu niestety nie ma. Nie dostaniesz, żadnych social points, za te
    wysiłki :-) A ja pozostanę przy swoim, że dom drożej wychodzi - i pozostanę
    bez potrzeby przeprowadzania dowodu komukolwiek czegokolwiek :-) Po prostu
    to ja decyduje co kiedy komu będę wykazywał :-)

    Kurdę aż się sam siebię boję :-DDD