  • Data: 2010-11-13 07:36:09
    Temat: Re: Czyszczenie po remoncie
    Od: "Maxi" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki Panowie,
    ale właśnie pojawiły się problemy, których się spodziewaliśmy, gdyż "spece" nawet za
    drugim razem nie przygotowali
    mieszkania tak jak trzeba (mieli 2 dod. dni na poprawki i sprzątanie), więc trzeba
    teraz po nich poprawiać i sprzątać.
    Pomóżcie! Chyba nie chcę ich znowu widzieć -wolę już sam naprawić, oni mogliby
    bardziej zepsuć :)

    1. muszę ściągnąć panel brodzika, bo leje się spod niego, więc pytańko czym
    delikatnie zdjąć silikon z panelu i
    płytek, żeby odblokować dół panelu, skontrolować syfon i połączenia i ponownie
    zakleić?

    2. Miska przy Gebericie rusza się i piszczy -jak mocno przykręcić żeby płytki pod nią
    nie popękały? Siedzi na
    podkładce, więc mam nadzieję, że płytki tak szybko nie pękną.

    3. Odpływ z umywalki naszafkowej idzie od syfonu zamiast w dół, lekko do góry (1-2
    cm) i dopiero w chodzi w ścianę.
    Wydaje mi się, że tak nie może być, choć na razie nie leje się. Co robić, żeby w
    ścianie nie grzebać? Mógłbym podnieć
    chyba max 2 cm szafkę, bo ma nóżki, ale może są sposoby lub płytkie (niskie) syfony?

    4. Po jakim czasie można czyścić fugi i silikon?

    5. Geberit na max i na min prawie nie daje różnicy w ilości wody spłukującej -czy da
    się to jakoś podregulować?

    6. Jak naprawić b. płytkie przetarcia na gładzi? Czy je pogłębić i dopiero wtedy
    zaszpachlować masą gładziową? Dawać
    grunt?

    Serdecznie pozdrawiam, Maxi