  • Data: 2013-12-02 23:24:52
    Temat: Re: DZ, dostałem wycenę
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja się chyba potnę. Jeśli wiesz jak coś wygląda i ktoś sprawdził że działa i
    jeszcze to drogo sprzedaje to co za problem zrobić samemu takie samo. Ty chyba jakąś
    mechaniczną firmę budujesz. No chyba ze w tej firmie urządzenia do obróbki diamentów
    robisz i nie warto postawić pracownika żeby na zaimprowizowanym przyrządzie takie
    spirale poskręcał z rury i powsadzał do worka z folii.

    No ale gdyby kosztowało 200pln, to nie było by dyskusji przecież!
    Sprężynkę zrobić żadna sztuka, niefajnie że nie zadziała.

    Miłego.
    Irek.N.