  • Data: 2013-12-03 00:49:23
    Temat: Re: DZ, dostałem wycenę
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > W sumie racja, a jak będzie z jakiegoś powodu nierówno, to kamerka wykaże :)

    Jak rury beda rowne i petle odpowietrzone to MUSI byc rowno - nie da sie
    inaczej :-) Jedyna opcja ze ktoras petla sie zapowietrzy i stanie calkowicie,
    ale jak masz kamerke to ja rozpoznasz odrazu :)

    > Wiesz, widziałem gotowe studzienki za powiedzmy 1k5?

    Na pewno nie zjadles zera? Bo te gotowe sa zwykle diabelsko drogie.
    Nie zdziwilbym sie jakby to bylo 15k pln na 8 petli (studzienka +
    rozdzielacz) :-)

    > Poza tym Adamie, u mnie moce trochę większe. Główna rura fi50, źródłowe
    > 40 planuję.

    Moga byc 40, wtedy rozdzielacz zrobilbym jednak wiekszy niz 50 (60-70).
    Tylko bedziesz musial popytac w hurtowniach bo nie kazda bedzie miala
    rury / zlaczki i zgrzewarke do takich rozmiarow :)

    > No właśnie pytanie czy się szarpać, skoro za rozsądne pieniądzemożna
    > kupić gotową?

    Masz gdzies online ta studzienke za 1500 pln? Bo nie chce mi sie wierzyc :-)
    Z kregow jak bys robil to oblicz jak gesto bedzie sie dalo zgrzac takie grube
    rurska (fi40) z zaworami na 8 petli, zeby tam jeszcze mozna bylo w miare wejsc
    i ew. cos naprawic w razie np. przecieku. Ja na swoje 5 petli mam studzienke
    z kregow bodaj 90cm, u Ciebie to by musialo byc cos wiekszego - ze 120cm
    przynajmniej :) Trzy kregi (jak po 50cm wys.) powinny wystarczyc. Plus
    pokrywa na gore :)

    > Znaczy zgrzewałeś pętle? Czy tylko wygiąłeś rurę z jakimś niemałym
    > promieniem?

    Nic nie zgrzewalem - w studzience wszystko mam na zlaczkach skrecanych.
    Powiem Ci ze wbrew temu co by sie moglo wydawac takie zlaczki (dobrze
    skrecone!) gwarantuja szczelnosc na XX dziesiat lat. W biedniejszych gminach
    wodociaci uzywaja tych zlaczek normalnie w ziemi zakopane i nic sie z nimi
    nie dzieje :) Ja tych polaczen skrecanych w studzience mam jak dobrze
    policzyc ze 40 sztuk i z zadnym nie mialem problemu (odpukac ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.