  • Data: 2013-12-03 00:43:24
    Temat: Re: DZ, dostałem wycenę
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 2 grudnia 2013 22:59:37 UTC+1 użytkownik Irek N. napisał:

    > W sumie racja, a jak będzie z jakiegoś powodu nierówno, to kamerka wykaże :)

    Jak rury beda rowne i petle odpowietrzone to MUSI byc rowno - nie da sie
    inaczej :-) Jedyna opcja ze ktoras petla sie zapowietrzy i stanie calkowicie,
    ale jak masz kamerke to ja rozpoznasz odrazu :)

    > Wiesz, widziałem gotowe studzienki za powiedzmy 1k5?

    Na pewno nie zjadles zera? Bo te gotowe sa zwykle diabelsko drogie.
    Nie zdziwilbym sie jakby to bylo 15k pln na 8 petli (studzienka +
    rozdzielacz) :-)

    > Poza tym Adamie, u mnie moce trochę większe. Główna rura fi50, źródłowe
    > 40 planuję.

    Moga byc 40, wtedy rozdzielacz zrobilbym jednak wiekszy niz 50 (60-70).
    Tylko bedziesz musial popytac w hurtowniach bo nie kazda bedzie miala
    rury / zlaczki i zgrzewarke do takich rozmiarow :)

    > No właśnie pytanie czy się szarpać, skoro za rozsądne pieniądzemożna
    > kupić gotową?

    Masz gdzies online ta studzienke z