  • Data: 2013-12-05 14:49:50
    Temat: Re: DZ, dostałem wycenę
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:b3f1709f-0538-4bd3-9896-3fa5d73fddc3@go
    oglegroups.com...

    > Wszystko jest kwestia ceny przylacza gazowego tak naprawde.

    Koszty przyłącza są demonizowane. U mnie (gaz był obok drogi) koszt
    przyłącza zamknął się trzy lata temu poniżej 3 tysięcy, a nie szukałem
    najtańszych ofert tylko robiła to firma z gazowni.

    > Gdybym mial
    > w drodze i kosztowaloby 1-2 tys (jak niektorzy placa) to bym pewnie grzal
    > tez gazem. Ale moj znajomy z miasta obok mimo ze gaz ma "w drodze", to z
    > domu do drogi ma 100m i krzykneli mu 20k za sam przylacz :-)

    Po jego działce czy po cudzej? Jeśli po jego działce to ta cena to jakaś
    abstrakcja. Koszt przyłącza nie zależy praktycznie od odległości bo rura
    kosztuje grosze (kilka zł / mb).

    W zeszłym roku uczestniczyłem we wcince w drodze wojewódzkiej, gdzie warunki
    jakie dała policja i zarządca były takie że musi to być zrobione w jeden
    dzień wolny od pracy, więc robiła to spora firma uwijało się 7 chłopa przez
    8 godzin. Całość na gotowo z odbiorami, projektami, uzgodnieniami, geodetą,
    projektem ruchu na czas robót itd. kosztowała poniżej 10 tysięcy.

    Nie mam pomysłu co miałoby kosztować więcej w jego przypadku - jedyne co mi
    przychodzi do głowy to że rura szłaby po cudzej działce i zapłacił za zgodę
    na jej puszczenie.

    Pozdrawiam
    Ergie