    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 28 Jan 2015 10:55:24 -0800 (PST)
    <ma85ir$tae$1@node2.news.atman.pl> <ma86pb$m04$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <ma8fgd$m2$1@node1.news.atman.pl> <ma8gbu$1ih$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <ma8kl0$6hn$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <ma8lpr$7ou$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <ma8prf$j7p$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <ma8vqp$pvo$1@dont-email.me>
    <f...@g...com>
    <maajjc$e2i$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <maask7$oib$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <mab5h6$t1k$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 28 stycznia 2015 18:16:24 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Pierwsza wzmianka styczeń 2010:
    >
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7487876,Amber_Go
    ld__kusi_zyskowna_lokata__a_jest_pod_lupa.html

    > Czerwiec 2010 - zakaz działalności po serii artykułów między innymi o tym że
    > był skazany i nie powinien dostać zgody na prowadzenie domu składowego:
    >
    > http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,8053252,Ministe
    rstwo_Gospodarki__Natychmiastowy_zakaz_dzialalnosci.
    html

    w naszym dzienniku zaczyna sie od 2012 gdy sprawa zaczela sie robic głosna. Ale
    raczej nie w tym duchu jak napisałes "Gdzie wtedy była prasa prawicowa? Pomstowała
    jak to GW i Elita chcą zniszczyć spółkę która umożliwia inwestowanie biednym
    Polakom." Wczesniej nic nie wyskakuje.

    > Pisałem już kiedyś o tym. Ta kontrola się_odbyła_, a to że samce po pijaku
    > na podsłuchu gadają coś innego to tylko gadają.

    taaaa, a dymisje w urzędzie kontroli skarbowej zrobiły sie przez przypadek :)
    Ale lepsze jest to - osoby skazane nie moga kandydowac do sejmu - ale co to dla
    nowaka - juz robi sie ustawa która mu to umożliwi. Kuźwa, zadnych granic :)

    > Jakie prawdziwe afery (te duże pokroju afery Rywina a nie drobiazgi typu
    > ktoś jechał po pijaku i zasłonił się immunitetem) wykryły w ostatnich latach
    > inne gazety? Słucham?

    afere tasmowa to wprost, inne typu cyfryzacja, pendolino to nie wiem. Zresztą to nie
    o to chodzi - chodzi o to jak media do afer podchodzą, czy chcą rozliczenia, czy
    zagłaskania.
    Tu zajzyj http://www.wykop.pl/ramka/2243158/mapa-afer-platform
    y-obywatelskiej/
    A przykładowe manipulacje wyborczej: https://www.youtube.com/watch?v=xjPFHucK0pw
    minuta 37

    > Po pierwsze ta sama gazeta "brała" tę samą* kasę od wszystkich kolejnych
    > rządów.

    oczywiscie - od lat pomaga wszystkim układowym rządom. A pis niewiele mógł na to
    poradzic to to sie robi za pomoca reklam spółek skarbu panstwa - a tych pis nie
    przejął zanimp padł.

    > Po drugie: Jaki to jest promil jej przychodów???

    http://www.prawy.pl/4399-rzad-wydal-125-mln-zl-na-og
    loszenia-polowa-pieniedzy-na-dzienniki-poszla-do-gaz
    ety-wyborczej

    wyborcza przytuliła 60mln w 5 lat, zdaje sie niedoszacowałem te 7mln.
    "W 2013 roku Agora miała 0,5 mln zł zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki
    dominującej wobec 9 mln zł straty rok wcześniej" - wobec tego ta kasa od rządu
    stanowi konkretną kwote.

    > Albo może inaczej pokaż mi choć jedną prawdziwą aferę o której GW nie
    > pisała.

    ależ pisze - tylko tak aby swoich kryć. Afera tasmowa -kto nagrywał, pendolino - och
    jaki zysk cywilizacyjny.
    Chciałem wyszukać "komorowski zeznaje wyborcza" - gugiel wyrzuca link a tam
    "Przepraszamy, nie znaleziono strony o podanym adresie.Prawdopodobnie została
    skasowana, zmieniono jej nazwę lub została czasowo usunięta".
    Inne prorządowe media wstawiły kamery tam gdzie zeznawał komorowski, ale ups, nie
    nadawały. Po co wstawiły zatem? -Ano po to aby ci którzy chcieli transmitowac nie
    mogli. Spiskowa teoria? :)

    > Położyć można było w latach 90'tych (i kilka padło) teraz się nie da bo
    > fundusz gwarancyjny je znacznie lepiej zabezpiecza.

    Noooo ale dla kas nie było funduszu - dopiero potem sie z tym wcisneli.
    A poza tym -jak sie polozy bank to fundusz owszem wypłaca klientom -ale nielubiany
    zarząd wylatuje.

    > Jeśli jakaś instytucja prowadzi działalność bankową moim zdaniem ma podlegać
    > tym samym kontrolom, a pieniądze maja być tak samo bezpieczne. Po to by w
    > przypadku gdy taka instytucja padnie tysiące ludzi nie obudziło się bez kasy
    > którą myśleli że powierzają bankowi.

    Niby ok - tylko tu za duzo było polityki a za mało racji ekonomicznych.

    > WOW! Zatem przyznajesz że kasy finansowały PiS?

    a tego nie wiem, takie słuchy chodzą. Jesli to prawda to mógłby byc niezły powód do
    zniszczenia skoków.

    > Nie rozumiesz problemem nie było że kasa stwierdziła mamy N zagrożonych
    > kredytów tylko że je w sprawozdaniu _pominęła_.

    No ale co pominęła -16 osób? Swietny wynik - gdyby tam było 16 (na 300tys)
    zagrozonych osób to mozna napisac ze wyniki sa swietne.

    > To jest spiskowa teoria.

    A to spiskowe teorie z załozenia są nieprawdziwe? Zresztą to słaba spiskowa - bo tu
    zaszło ordynarne oiszustwo audytora.

    > Wiesz, ja nie mam problemy z tym by skarbówka sprawdziła 10 moich przelewów

    wyobraz sobie ze produkujesz cegły. I na 300tys palet 16 było złych bo sie jakis
    duperszmit w maszynie zepsuł. Kontrola cie dopadła i ci zamknela fabryke bo wyroby
    masz niebezpieczne. No to ty sie odwołujesz do audytora zeby cie przeswietlił bo ty
    masz tylko 1promil złych wyrobów. Audytor faktycznie przyjeżdza, bierze 25 palet do
    sprawdzenia. I tu zaczyna sie różnica miedzy uczciwym audytorem który wezmie próbke
    losową i cie uniewinni, a trefnym któremu wyjdzie 64% złych wyrobów.
    Gdybys popatrzył na sprwe przez pryzmat własnej kasy to bys wiedział jak sie sprawe
    załatwia UCZCIWIE - a kiedy jest ewidentna mafijna ustawka.
    Ale ty to cholera wiesz - zatem pojąc nie moge jak mozesz bronic tamtego audytora...

    > ukrywam. Nie rozumiem dlaczego Ty skoro jesteś prawicowcem bronisz skoków?

    własciwie to wychodzi na to ze ja bronie dokładnie wszystkiego przed działaniem tych
    rządów - czego sie nie dotkną to spier...lą. Najlepiej im wychodzi jak nic nie robią,
    najmniej psują.

    b.