    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com
    Date: Thu, 29 Jan 2015 15:43:33 +0100
    <f...@g...com>
    <maajjc$e2i$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <maask7$oib$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <mab5h6$t1k$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <macuvd$s31$1@node2.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <mad8vd$78h$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>

    dyskusyjnych:a25c62a7-7d6f-4794-bc3e-ee730fa4d113@go
    oglegroups.com...

    W dniu czwartek, 29 stycznia 2015 13:27:26 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Popadłeś w skrajność. Powtarzam, nie to nie jest _nieważne_, ale znacznie
    > _mniej_ ważne od tego kto i na czyje zlecenie nagrywał.

    "kochanie, nieistotne co na zdjeciach tylko kto je robił" - w zyciu nie
    myslałem ze ktos takie podejscie potraktuje poważnie.

    Uparłeś się by nie czytać ze zrozumieniem? Czy celowo manipulujesz? Nie
    piszę "nieistotne" tylko _mniej_ istotne.

    Wiesz jak ktoś zrobi zdjęcie mojej żony z kochankiem u mnie w sypialni
    pomimo zamkniętych włączonego alarmu to się będę poważnie zastanawiał
    najpierw nad tym jak wszedł i dlaczego alarm nie zadziałał, a dopiero
    później zajmę się żoną.

    > a nie uważasz ze należałoby wszystkich, i małych i duzych, aferzystów
    > pogonic?

    Uważam. Dlatego nie piszę, że nie, ale nie zgadzam się z argumentowaniem
    partia A jest tak samo zła jak partia B bo w partii A ktoś wziął 50 tys.
    łapówki a w partii B 500 tys. czyli obaj brali.
    I nie zgadzam się z argumentowaniem, że rzetelne dziennikarstwo nakazuje tak
    samo rozpisywać się o obu tych sytuacjach.

    > Ty bedziesz gonił za duzymi misiami, a w tym czasie mały aferzysta bedzie
    > robil coraz wieksze lewe interesy.

    Ależ ja nikomu nic nie chcę, wybaczyć ani tym bardziej zapomnieć. Ja po
    prostu rozumie, i uważam za cos oczywistego że poważne gazety więcej piszą o
    dużych aferach niż o małych.

    > no zaraz -policzyli, wyszło im ze trzeba likwidować, za trzy dni znów
    > policzyli i juz nie likwidują?

    Po prostu po trzech dniach pani premier zorientowała się w sytuacji a
    sytuacja wygląd atak opozycja zaczęła nagonkę więc w interesie politycznym
    (nie ekonomicznym) pani premier było wyciszenie sporu i dosypanie kasy z
    budżetu.

    > Nic nie liczyli, zadnej analizy potrzeb panstwa załoze sie ze nie było.
    > Jedyne co liczyli to bilans w budzecie, nie udało sie lasów skubnąć to
    > szukają na rozpaczliwca, bez zadnej strategii, gdzie
    > indziej.

    Coś nie tak z tą argumentacją. Dlatego że brakuje kasy zgodzili się jeszcze
    z budżetu dołożyć?

    > Kasy im brakuje, sadze ze budzet jest prawie bankrutem, ale wciaz sie
    > udaje rolowac długi. 150mld z ofe juz sie rozeszło...

    > sugeruje ze gdyby chciała to powinno jej sie to umozliwic. Tak sie to
    > odbywa z cywilizowanych krajach. A jedna chciała ale nie mogła, bo została
    > zablokowana przez prorządowe.

    Ale, kto co? Napisałeś o tym że w GW cicho podałem linka że było, teraz
    piszesz o tym że nie było w komercyjnej - to dla mnie oczywiste, ale teraz
    piszesz o blokowaniu. No to napisz konkretnie (albo daj linka) bo nie wiem,
    o co chodzi. Zgaduję że jakaś "prawicowa" telewizja chciała wejść z kamerą
    do sądu i sąd jej nie wpuścił tak?

    > jesli wszystkie główne media piszą o tym jak jest dobrze, a w rankingach
    > porównawczych wychodzi ze jest niedobrze, to ja sobie mysle ze one
    > wszystkie jak jeden manipulują i łżą. Może i
    > paranoja :)

    Bo _jest_ dobrze. Tak po prostu obiektywnie - poziom życia z roku na rok się
    podnosi, a indeks nierówności społecznej spada.

    > moze inaczej rozumiemy słowo audyt, mnie sie kojarzy z rzetelnym badaniem.
    > Moze tobie inaczej.

    Ale aby stwierdzić czy jest rzetelnie musisz znać metodologię.

    > zgoda - tylko ze ludki przyszły do skoków w takich warunkach dobrowolnie.

    Do AmberGold też szli dobrowolnie, bo im się _wydawało_ że ich pieniądze są
    bezpieczne.

    > Mogli isc do banków. A panstwo im próbuje warunki zmienic. Ty jestes taki
    > liberał ze cieszysz sie ze panstwo za ciebie
    > decyduje?

    Państwo określa ramy działalności finansowej. Jest cały szereg ograniczeń od
    ustawy antylichwiarskiej zaczynając. Wszytko to po to by nieświadomy
    kowalski nie zrobił sobie krzywdy a później nie płakał tak jak teraz
    frankowicze że nikt ich nie ostrzegał.

    > Toz to pisowy socjalizm. Moze ty ukryty pisowiec jestes :)

    Dlaczego ukryty? Nieraz już pisałem że patrząc na program obyczajowy
    znacznie bliżej mi do PiS'u niż do PO. Tyle że moim zdaniem gospodarka jest
    ważniejsza a tu już niestety ani PiS ani PO nie są mi bliskie.

    > aaa własnie, znajdz w wyborczej Europejski Konsumencki Indeks Zdrowia. Nie
    > ma jak chwalic rządu to i nie znajdziesz waznej informacji. Moze jest
    > gdzies na 10 stronie, albo czekają na
    > wytyczne... Tak, te centralne...

    Nie napinaj się tak. Dopiero co podano wyniki, a już o tym napisały np.
    TVN24 i Onet więc mit o centralnym sterowaniu upada.

    Pozdrawiam
    Ergie