    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 29 Jan 2015 08:31:35 -0800 (PST)
    <f...@g...com>
    <maajjc$e2i$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <maask7$oib$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <mab5h6$t1k$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <macuvd$s31$1@node2.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <mad8vd$78h$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <madgul$fmn$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 29 stycznia 2015 15:43:34 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Wiesz jak ktoś zrobi zdjęcie mojej żony z kochankiem u mnie w sypialni
    > pomimo zamkniętych włączonego alarmu to się będę poważnie zastanawiał
    > najpierw nad tym jak wszedł i dlaczego alarm nie zadziałał, a dopiero
    > później zajmę się żoną.

    buahahahaha, Ergie pokaz ten tekst swojej żonie :-) No dobra, priorytety waznosci
    masz, jak je zwac -no, niestandardowe :)

    > Po prostu po trzech dniach pani premier zorientowała się w sytuacji a
    > sytuacja wygląd atak opozycja zaczęła nagonkę więc w interesie politycznym
    > (nie ekonomicznym) pani premier było wyciszenie sporu i dosypanie kasy z
    > budżetu.

    czyli rządzi nami ktos kto nie rozumie co to znaczy rządzic, że ograniac trzeba kase,
    polityke, media, socjal, prawo - i to na dodatek wszystko na raz.

    > Coś nie tak z tą argumentacją. Dlatego że brakuje kasy zgodzili się jeszcze
    > z budżetu dołożyć?

    Zobaczą tą kase jak własne ucho :) Obiecywac to ten rząd (i poprzedni) umiał.
    Zatem ustąpili bo dym sie zrobił, a kase spróbują szarpnąć gdzie indziej - np
    zmuszając podległe sobie jednostki do wzięcia komercyjnego kredytu.

    > Ale, kto co? Napisałeś o tym że w GW cicho podałem linka że było, teraz
    > piszesz o tym że nie było w komercyjnej - to dla mnie oczywiste, ale teraz
    > piszesz o blokowaniu. No to napisz konkretnie (albo daj linka) bo nie wiem,
    > o co chodzi. Zgaduję że jakaś "prawicowa" telewizja chciała wejść z kamerą
    > do sądu i sąd jej nie wpuścił tak?

    chciała dostac akredytacje telewizja republika, nie dostała i zrobiła przekaz
    strumieniowy via smartfon. Abo kamery jej nie wpuścili...

    > Bo _jest_ dobrze. Tak po prostu obiektywnie - poziom życia z roku na rok się
    > podnosi, a indeks nierówności społecznej spada.

    Wiesz czemu "jest_dobrze"? Bo PKB to rząd wielkosci 1500 mld zł ale panstwo zarządza
    tylko 300mld. Zatem radzimy sobie nie dzieki panstwu, ale wbrew niemu. I równiez
    dzieki temu ze w głupi sposób przejadamy unijne fundusze. Nie ma to jak postawic X
    deficytowych aqaparków na kredyt - i juz zawsze do nich dopłacac.
    budownictwo sie przez chwile cieszy bo ma robote...
    Szkoda ze brakuje mechanizmów wspierania innowacji, przemysłu. Sprzedali polskie
    banki a teraz mówią o repolonizacji... Jak kopalnie zlikwidują to za 10lat beda
    mówili "szkoda ze nie mamy".

    > Ale aby stwierdzić czy jest rzetelnie musisz znać metodologię.

    tam w linku człowiek pisza "Ich praca polegała na badaniu próby członków Kasy
    posiadających u nas kredyty i pożyczki" - gdybys dostał takie zadanie bez problemu
    bys sobie poradzil. Uczciwie. Na losowej próbie. Ale styk biznesu i władzy rządzi sie
    swoimi, mafijnymi, prawami.

    > Do AmberGold też szli dobrowolnie, bo im się _wydawało_ że ich pieniądze są
    > bezpieczne.

    no to niech kontrolują, prosze bardzo, a zmuszanie do ubezpieczen to co innego.

    > Dlaczego ukryty? Nieraz już pisałem że patrząc na program obyczajowy
    > znacznie bliżej mi do PiS'u niż do PO. Tyle że moim zdaniem gospodarka jest
    > ważniejsza a tu już niestety ani PiS ani PO nie są mi bliskie.

    no to trzeba pisowi podsunąć rozwiązanie: układów które tropi nie da sie juz zwalczyc
    metodą lustracyjną, bo tu siedzi nastepne pokolenie. Ale mozna uproscic prawo i
    podatki -niech kazdy sobie radzi w warunkach rynkowych. Jak zył z układowych
    przywilejów to padnie :) Piszemy list do prezesa? :-))

    > Nie napinaj się tak. Dopiero co podano wyniki, a już o tym napisały np.
    > TVN24 i Onet więc mit o centralnym sterowaniu upada.

    na głównych stronach nie widze.

    b.