  • Data: 2023-07-20 07:37:32
    Temat: Re: Darmowy prad z fotowoltaiki
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20/07/2023 05:59, Cavallino wrote:

    > Jakiś przykład kiedy postawili policję przy łóżku kobity i zrobili jej
    > rewizję z bezprawnym zarekwirowaniem laptopa i komórki?

    To państwo nie było państwem prawa ani za po, ani za pis. Ja
    doświadczyłem tego na własnej skórze (akurat za rządów pis, ale to bez
    znaczenia), choć jakimś cudem przeszedłem w miarę bezboleśnie.

    > Czy tak sobie tylko pierdzielisz, jak każdy potłuczony pisioropodobny zjeb?

    https://www.dailywire.com/news/naked-men-in-front-of
    -children-pride-parades-in-u-s-canada

    jakiś przykład kiedy czarne bogi publicznie deprawowali dzieci? będziemy
    się prześcigać w argumentach? obydwie ideologie mają swoje cele. Jeśli
    ty wolisz żeby zboczeńcy wychowywali twoje dzieci, to twoja sprawa,
    szanuję twój wybór. Ja nie mam na kogo w takim wypadku głosować - nie ma
    mniejszego zła. Dla mnie EOT, bo to miało tylko wykazać, że pis od po
    różnią się tylko wyznawaną religią (która implikuje mniej istotne dla
    mnie poglądy - nieistotne dopóki nie jest się zmuszanym do wyznawania
    jednej lub drugiej religii, z tego co wiem na razie nie zmusza ani jedna
    ani druga strona, więc to temat zastępczy).

    Lukasz