  • Data: 2023-07-20 18:44:44
    Temat: Re: Darmowy prad z fotowoltaiki
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20/07/2023 07:09, Cavallino wrote:

    > Nie zrozumiałeś.
    > Musi obiecywać, bo przegra.
    > Im mniej tych populistycznych obietnic spełni, tym dla państwa lepiej.

    jak widać jest jeszcz droga którą obrała konfederacja - nie obiecuje
    socjalu i chyba zaczyna to przekonywać ludzi

    > Ja też na popis od 15 lat nie głosuję, ważne żeby w ogóle głosować, a
    > nie dawać darmową premię pisiorom.

    jeśli masz wybór to jak najbardziej, jeśli nie - to twój głos poprze
    popis tak czy inaczej

    > I fundujesz w ten sposób pisiorom dodatkowych posłów.
    > Doczytaj jak działa obowiązująca metoda d'Hondta.

    ale dla mnie głosowanie dla głosowania nie ma sensu. Jeśli nie ma
    alternatywy to i tak wygra ten kogo nie chcę - w takim wypadku jak dla
    mnie mogą się wybierać sami

    >  ty uważasz, że należy głosować na mniejsze zło.
    >
    > Nie w tych realiach.
    > Trzeba głosować na kogoś kto wejdzie do Sejmu.
    > Im mniej będzie ważny, czyli nic tam nie zrobi, tym bardziej bez różnicy
    > na kogo.
    >
    > Robiąc inaczej i tak głosujesz de facto, ale na PIS.

    jakby frekwencja spadła do bardzo niskich poziomów albo odsetek
    niepoprawnych głosów byłby bardzo duży być może rozpoczęła by się debata.

    Lukasz