  • Data: 2011-02-08 12:51:43
    Temat: Re: Dawno nie bylo projektu do oceny wiec daję;)0
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Lut, 12:52, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Jak na moje wyczucie, to dom na rodzine 2-osobow ma za du o sypialni,
    > a na wi ksz - za ma o azienek.

    Zawsze moze w przyszlosci zamienic jedno pomieszczenie w duza
    garderobe :)

    > Na trzy sypialnie jedna azienka i to czona z kiblem. Co prawda dwie
    > umywalki, wi c mo esz z on naraz my z by (z trudem, bo azienka
    > ma a), ale ju jak jedna osoba sie k pie to druga musi na siku na
    > drugi koniec domu do kibla przy kuchni lecie , a umy si nie ma
    > gdzie.

    No bez przesady - ten drugi kibel jest piec krokow dalej, a nie "na
    drugim koncu domu" :-)))
    110m2 to dla dwoch osob IMHO idealna powierzchnia. Budowa mniejszego
    domu bylaby troche bezsensu - lepiej byloby kupic mieszkanie ...

    > Za to kot ownia wi ksza ni azienka z kiblem razem wzi te, po co to
    > komu, w giel tam b dziesz trzyma czy co? Przy ogrzewaniu gazowym piec
    > dwufuncyjny nie jest wiele wi kszy od 'junkersa' azienkowego i
    > spokojnie moze by w azience. Przerobi t kot owni na azienk ,
    > dostepn nie z gara u, a z mieszkania.
    >
    > Dwie azienki to jest minimum...

    Dla dwoch osob ? Dwie lazienki + WC !? Przesada ;D
    pozdr.

    --
    Adam