  • Data: 2011-02-08 16:27:55
    Temat: Re: Dawno nie bylo projektu do oceny wiec daję;)0
    Od: "Tomek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:iiqtat$peb$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "andrzej" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A od strony uzytkowej jak to widzisz?

    Dół:
    konstrukcja termicznie dobra, (zwarta bryła,
    strefy zimne przedzielone strefami
    chłodnymi (Garaż/sień, garaż/kotłownia)
    Dobry układ komunikacyjny (oddzielenie pokoju
    dziennego od nocnych), wystarczająca wielkość garażu
    na 1 stanowisko.
    Do wad- kosztowny dach z podwójnej koperty,
    taras zajmuje za dużo miejsca w bryle domu
    wysunąłbym go bardziej na zewnatrz.
    Brak pomieszczeń gospodarczych czystych tzn. śpiżarni
    lub garderoby.
    T.